W ramach realizacji drugiego zadania innowacji pedagogicznej „Każdej porze roku dotrzymuje kroku”, przedszkolaki z I grupy uczestniczyły w twórczym projekcie polegającym na wykonaniu jesiennego drzewa sensorycznego. Dzieci pracowały zespołowo, wykorzystując naturalne materiały o różnorodnych fakturach – miękkie, szorstkie, gładkie, chropowate – takie jak liście, kasztany, szyszki, żołędzi, korę, kolby, itp. Celem zadania było pobudzenie zmysłu dotyku, wzroku i węchu, a także rozwijanie wyobraźni, sprawności manualnej i umiejętności współdziałania. Dzieci poznawały cechy charakterystyczne jesieni, nazywały kolory, opisywały wrażenia dotykowe i dzieliły się spostrzeżeniami. Drzewo sensoryczne stało się nie tylko efektem artystycznym, ale również narzędziem edukacyjnym – punktem wyjścia do rozmów o zmianach zachodzących w przyrodzie jesienią. Brawo dla dzieciaków!
Zadanie II – drzewo sensoryczne – Innowacja ” Każdej porze roku dotrzymuje kroku” – przedszkole – grupa I.
paź 10, 2025 | Brak kategorii